قیمت تشک مهمان پارچه فلوروسنت

قیمت تشک مهمان پارچه فلوروسنت

تشک مهمان پارچه فلوروسنت یا پارچه اعلا یکی از نمونه های تشک است بسیار قیمت مناسب برای خرید و صادرات به سایر کشور ها مانند عراق به حساب می آید.

تشک پاندا

تشک های قابل ارائه شرکت پاندا خواب قیمت های عمده خود را بر اساس مشخصه هایی مانند حجمی که سفارش می دهید، نوع تشکی که قصد تهیه آن را دارید ، نوع دوخت به کار رفته در آن، وزن تشک مهمان پارچه فلوروسنت سفارش داده شده، ابعاد و همچنین جنس مورد استفاده  در پارچه روکش و الیاف به کار رفته در آنها تعیین می شود. همچنین شما عزیزان می­توانید بر اساس محصولی که به آن نیاز دارید از مناسب­ترین و بهترین قیمت­های قابل ارائه ما بر خوردار شوید.

تشک مهمان در عبدل آباد

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

مرکز خرید تشک مهمان در عبدل آباد

در قدیم  تشک هایی از جنس پنبه استفاده می شد اما  تشک های مهمان امروزی از الیاف و  اسفنج ساخته شده است  و بسیار سبک تر و ضد آلرژی می باشند. اما با توجه به تغییر شرایط زندگی و کوچک شدن خانه ها دیگر فضای زیادی برای تشک سنتی در خانه ها وجود ندارد. از همین رو است که افراد به خرید تشک مهمان روی آورده اند.

تشک طبی مسافرتی

ویژگی ها و مشخصات تشک طبی مسافرتی

  • به طور حتم می توان گفت در صورت استفاده از این تشک ها دچار کمر درد نخواهید شد.
  • با توجه به اینکه این تشک ها کاملا طبی بوده است شکل گودی کمر شما را به خود گرفته و از آسیب رسیدن به کمر شما جلوگیری می کند.
  • با توجه به اینکه این بالش و تشک ها نسبت به رطوبت مقاوت بالایی دارند شما می توانید در مکان هایی با رطوبت بالا از این تشک ها استفاده نمایید.
  • پارچه نخی ضد آلرژی برای تشک و بالش
  • تشک مهمان ۱۰ سانتی

به صورت کلی می توان بزرگ ترین مزیت این تشک ها را سبک و کم جا بودن آن ها دانست که مهم ترین آیتم برای استفاده می باشد.

تشک مهمان پارچه فلوروسنت

فروشگاه اینترنتی تشک مهمان پارچه فلوروسنت

شما هم وطنان گرامی میتوانید از سایت ما تمام تشک ها را با قیمت های متنوع از فروشگاه اینترنتی ما دیدن کنید و تشکی را که مد نظرتان است را خریداری کنید

شما می توانید یا به فروشگاه ما سر یزنید یا در فروشگاه اینترنتی  از محصولات ما دیدن نمایید.

 

 

به بالای صفحه بردن