قیمت تشک مهمان رویال برای خرید عمده

قیمت تشک مهمان رویال برای خرید عمده

قیمت تشک مهمان رویال با سایز 190 * 90 به عنوان یکی از فاکتورهای اثر گذار برای خرید عمده تشک در بازار، محسوب می شود که با ایجاد شرایط سفارش مستقیم این مدل تشک ها، توانسته ایم بازار مناسبی را برای همکاری های تجاری با مشتریان خود فراهم آوریم. تشک مهمان کلاسیک، یکی از محصولات شرکت رویال بوده که برای سفارش عمده آن هم می توانید با ما در ارتباط باشید.

تشک مهمان سبک

از مهم ترین ویژگی هایی که در تشک مهمان باید وجود داشته باشد، قابلیت حمل و جا به جایی و نگهداری ساده آن می باشد و این امر، در نتیجه کاهش وزن و حجم تشک، ایجاد می شود.

شرکت تولیدی تشک رویال هم یکی از مجموعه های تولید کننده تشک مهمان سبک و کم جا می باشد که محصولات این کمپانی هم به منظور فروش عمده، از طریق این سایت، آماده عرضه مستقیم خواهد بود.

مشخصات تشک مهمان رویال

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

مشخصات تشک مهمان رویال

هر شرکت تولید کننده ای، یکسری مشخصه ها و ویژگی ها را در تولیدات خود لحاظ می کند که این امر، سبب متمایز شدن محصولات آن کمپانی به نسبت دیگر برندها می شود و در خصوص تشک مهمان رویال، می توان ویژگی های زیر را بیان نمود:

  • قابل شستشو
  • بسته بندی ساک دار
  • قابلیت جدا شدن کاور
  • امکان مشاهده الیاف داخلی
  • قابل استفاده برای مسافرت و مهمان

این نوع تولیدات تشک مهمان را به عنوان کناره پشتی هم می توان مورد استفاده قرار داد و شرکت تولیدی تشک رویال، با ارائه طرح ها و نمونه های مختلف، به خوبی توانسته به رفع نیازهای مشتریان خود اقدام نماید.

تشک مهمان رویال پاسارگاد

تشک مهمان رویال پاسارگاد 190 * 90

یکی از سایزهای استاندارد تشک مهمان رویال، سایز 190 * 90 سانتی متر می باشد که با نام پاسارگاد، تولید شده است. این تشک یک نفره از وزن سه کیلوگرم برخوردار بوده و الیاف ضد حساسیت برای پر کردن این محصول، مورد استفاده قرار گرفته است.

اسفنج فشرده و یک تکه به همراه الیاف دوخت خورده به لایه بیرونی، از اصلی ترین متریال مورد استفاده برای پر کردن این مدل تشک مهمان یک نفره می باشد.

خرید مستقیم تشک مهمان

سایت خرید مستقیم تشک مهمان

یک سایت هم می تواند مسیر ارتباطی سریع و خوبی را برای خرید عمده انواع تشک مهمان فراهم آورد اما به شرط این که، امنیت لازم را نیز برای مشتریان خود ایجاد نماید.

در حال حاضر، شرکت پاندا خواب به عنوان یکی از مجموعه های فعال در بازار اینترنتی می باشد که عمده فروشی انواع تشک مسافرتی را برای مشتریان خود به انجام می رساند.

قیمت تشک مهمان رویال

قیمت تشک مهمان رویال برای خرید عمده

قیمت تشک مهمان رویال را می توانید در کمترین مقدار ممکن از شرکت پاندا خواب، دریافت نمایید.

این مزیت رقابتی، کمک شایانی در سودآوری بیشتر شما خواهد داشت و اگر قصد بهره مندی از این شرایط رقابتی را دارید، می توانید به ارتباط با تیم فروش مجموعه پاندا، اقدام نمایید تا از نحوه ثبت سفارش انواع تشک مهمان، مطلع شوید.

به بالای صفحه بردن