سایت فروش مستقیم تشک مهمان برای جهیزیه

سایت فروش مستقیم تشک مهمان برای جهیزیه

تشک مهمان برای جهیزیه عروس با مدل های متنوعی ارائه می شود که از ویژگی های ضد رطوبت، کم جا، سبک، الیاف ضد آلرژی و … برخوردار می باشد. تشک مهمان ژینورا، تشک ایپک، تشک ژوانی، تشک دونفره اینتکس از انواع مدل تشک هایی است که شما برای خرید عمده آن ها می توانید اقدام به تماس نمایید.

تشک مهمان ژینورا

تولید و دوخت تشک مهمان می تواند با طرح ها و نامگذاری های مختلفی انجام پذیرد که یکی از آن ها اختصاص به تشک طرح اقیانوس دارد و این مدل تشک با استفاده از پارچه خارجی صد در صد پنبه ای دوخته شده و در خصوص الیاف داخلی آن هم می توان به پلی استر و الیاف پنبه دوزی شده اشاره نمود. این تشک دوردوزی شده طبی، با قطر هفت سانتی متر تولید شده و بسیار کم جا می باشد.

تشک مهمان ارزان

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

بازار عمده فروشی تشک مهمان ارزان

تشک مهمان ارزان قیمت در بازار عمده فروشی امروزی، جایگاه خوبی کسب نموده است اما آیا با مشخصات تشک ارزان قیمت، آشنایی دارید؟

این مدل تشک ها معمولا با حذف لایه آکاردئونی تولید می شوند و عدم استفاده از زیپ و کاور در تولید این مدل تشک ها هم عاملی برای کاهش قیمت تمام شده این محصول خواهد بود.

شما این امکان را خواهید داشت که تشک مد نظر خود را با انواع وزن های مختلف، سفارش دهید که یکی از این وزن ها، تشک 1800 گرمی می باشد.

تشک ابری ارزان

صادرات تشک ابری ارزان به افغانستان

بازار افغانستان، ظرفیت لازم برای همکاری با ایران در زمینه تامین تشک مسافرتی را دارد و یکی از شاخصه هایی که مد نظر تاجران این بازار قرار می گیرد، دارا بودن قیمت ارزان خواهد بود.

تشک ابری، نمونه یکی از تشک های ارزان قیمت در بازار می باشد که اگر شما بخواهید در امر صادرات آن فعالیت نمایید، امکان تامین عمده و سریع آن برای شما فراهم شده است.

تشک مسافرتی لایکو

تولیدی تشک مسافرتی لایکو

در شرکت تولیدی تشک مسافرتی، از الیاف لایکو هم برای پر کردن تشک های خود استفاده می نمایند که این امر، می تواند در جلوگیری از بروز حساسیت و آلرژی هم تاثیرگذار باشد.

در انتخاب تشک مسافرتی برای خرید عمده، توجه به نوع الیاف مورد استفاده برای پر کردن تشک هم از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که از طریق مجموعه پاندا خواب، مشخصات کامل تشک را می توانید به دست آورید.

تشک مهمان برای جهیزیه

سایت فروش مستقیم تشک مهمان برای جهیزیه

فروش مستقیم تشک مهمان برای جهیزیه در مدل های تشک تک نفره و دونفره انجام می شود.

این که شما تشک با چه مشخصاتی را برای خرید مد نظر دارید، می تواند تعیین کننده نوع پیشنهاد ما برای شما باشد که به هر حال، راه های ارتباطی ما در اختیار شما بوده تا بتوانید از اطلاعات لازم برای ثبت سفارش عمده تشک، برخوردار شوید.

به بالای صفحه بردن