قیمت عمده مدل تشک فانتزی نوزاد

قیمت عمده مدل تشک فانتزی نوزاد

مدل تشک فانتزی نوزاد تولید شده توسط پاندا خواب، با توجه به طرح های متنوعی که دارد، می تواند نیاز سلیقه های مختلف را رفع نماید. فروش عمده انواع مدل تشک با ارائه بهترین قیمت ها در نتیجه فروش بی واسطه، انجام می پذیرد و شما می توانید برای خرید عمده و اطلاع از مدل های موجود، با ما در تماس باشید.

تشک فانتزی نوزاد

بهره گیری از ایده های مختلف در تولید تشک و بالش و سرویس های خواب نوزاد، سبب شده تا امروزه بتوانیم جدیدترین و متفاوت ترین مدل تشک فانتزی نوزاد را تولید و عرضه نماییم به گونه ای که برای سلیقه های مختلف، مدل تشک ها و بالش های متفاوتی را می توانیم پیشنهاد نماییم.

تشک خرسی نوزاد لبه دار

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

تشک خرسی نوزاد لبه دار

یکی از شکلک های مورد استفاده در تولید تشک نوزادی لبه دار، مربوط به تشک خرسی می باشد و خرس های قهوه ای و سفید و … از انواع رنگ بندی های مورد استفاده برای تولید خواهد بود.

اگر شما بخواهید به خرید عمده تشک فانتزی برای فرزندان خود اقدام نمایید، این امکان وجود دارد که برای گروه های سنی مختلف، سایزهای گوناگونی را انتخاب و سفارش دهید.

تشک فانتزی عروسکی

تولیدی تشک فانتزی عروسکی

تولیدی پاندا خواب به عنوان یکی از مجموعه هایی است که شما بتوانید از طریق همکاری با آن، انواع مدل تشک فانتزی عروسکی را انتخاب و سفارش دهید و در این میان، تشک های خوبی را آماده عمده فروشی نموده ایم.

به طور مثال برای افراد بزرگسال، تشک عروسکی در دو سایز 200*150 و 150*100 سانتیمتر تولید می شود و شکل و مدل ها نیز بر اساس سلیقه های مشتریان، انتخاب می شود.

انواع تشک نوزادی

سفارش انواع تشک نوزادی

در سفارش تشک نوزادی برای سرویس های سیسمونی، شما این امکان را دارید که از تشک های عروسکی، تشک های گارددار، تشک فانتزی، تشک بازی، تشک تعویض نوزاد و … اقدام به انتخاب نمایید.

تشک های ارائه شده در این مرکز به دلیل تنوع بالایی که دارند، به خوبی می توانند نیازهای شما را رفع نمایند و در نتیجه به منظور سفارش تشک مورد نیاز خود می توانید با ما در تماس باشید.

تشک فانتزی نوزاد

قیمت عمده مدل تشک فانتزی نوزاد

می کوشیم تا مدل تشک فانتزی نوزاد که در اختیار شما قرار می دهیم، تنوع زیادی را شامل شود و به منظور کاهش قیمت ها نیز، واسطه ها را خذف نموده ایم و در نتیجه، می توانید انواع مدل تشک های فانتزی و عروسکی جدید را با قیمت های روز، خریداری نمایید.

انواع بالش عروسکی و فانتزی هم در کنار تشک های خود، قرار داده ایم که این محصولات را هم به سادگی می توانید برای سفارش عمده خود، انتخاب نمایید.

به بالای صفحه بردن