پخش عمده پتو یک نفره عروسکی زنبق

پخش عمده پتو یک نفره عروسکی زنبق

پتو یک نفره عروسکی زنبق که توسط شرکت پتو لاله مهرگان قم تولید می شود، آماده پخش عمده خواهد بود که شما برای سفارش عمده آن ها، می توانید با ما در تماس باشید و هم اکنون، انواع پتو کودک، نوجوان، جوان با طرح های روز و جدید، آماده عمده فروشی هستند.

انواع پتو لاله مهرگان

پتو یک نفره کودک توسط شرکت های متعددی تولید می شود که هر کمپانی به نوبه خود، خلاقیت های ویژه ای را به نمایش گذاشته است و این مطلب، به معرفی و عرضه انواع پتو لاله مهرگان می پردازد که نیازهای مختلف مشتریان را به خوبی رفع می نماید.

پتو پسرانه با طرح هایی همچون مرد عنکبوتی، بن تن، فوتبالیست ها و … تولید می شوند که این مدل پتوهای خوب و باکیفیت را می توانید در رنگ بندی های مختلف، سفارش دهید.

تولیدی پتوی لاله مهرگان قم

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

تولیدی پتوی لاله مهرگان قم

یکی از شرکت هایی که توانست برای اولین بار، موفق به دریافت گواهینامه ایزو 2000 شود، شرکت تولیدی پتوی لاله مهرگان قم، خواهد بود که این مجموعه به عنوان دومین کارخانه تولید کننده پتوی سیلک در بازار ایران هم شناخته شده است.

این کمپانی در سال 1377، دارای ظرفیت تولید پتو با تعداد 40000 تخته در سال را داشته و امروزه با توجه به پیشرفت هایی که در خطوط تولیدی این کارخانه ایجاد شده، شاهد افزایش ظرفیت تولید پتو توسط این مجموعه نیز خواهیم بود.

پتوی گلبافت کارتونی

قیمت پتوی گلبافت کارتونی

پتوی گلبافت با انواع طرح و نقش شخصیت های کارتونی، اقدام به تولید پتوهای کودک و نوجوان نموده است و در خصوص مقایسه قیمت انواع پتوی گلبافت با پتوهای شرکت لاله، می توان به این نتیجه رسید که پتو لاله، از قیمت های کمتری برخوردار است.

دلایل زیادی را می توان در خصوص این تفاوت قیمت، بیان نمود که شاید در قدم اول بتوان به دارا بودن وزن های مختلف پتو اشاره نمود.

پتو یک نفره عروسکی زنبق

پخش پتو نوزادی افرا

در پخش پتو نوزادی ایرانی در بازار، محصولات شرکت های مختلف را می توان نام برد که از جمله آن ها مربوط به پتو نوزادی افرا خواهد بود.

افرا، نام تجاری پتوی تولید شده توسط کارخانه پتو به نخ سازان می باشد که علاوه بر پتو نوزادی، محصولات مناسبی هم در خصوص پتو یک نفره و دونفره را ارائه می نماید.

انواع پتو لاله مهرگان

پخش عمده پتو یک نفره عروسکی زنبق

اگر به دنبال بهترین پخش کننده عمده پتو یک نفره عروسکی زنبق در بازار هستید که محصولات پتو لاله مهرگان قم را مستقیم به شما عرضه نماید، این سایت می تواند گزینه ایده آلی باشد.

طرح و برنامه پیاده شده در این مرکز، به این صورت است که بتوانیم یک فرصت سازماندهی شده برای عرضه مستقیم پتو ایرانی را فراهم آوریم و تا حد زیادی به هدف خود، دست یافته ایم.

به بالای صفحه بردن