قیمت پتو مسافرتی تیسا مرغوب

قیمت پتو مسافرتی تیسا مرغوب

پتو مسافرتی تیسا با کیفیت مرغوب توسط شرکت پتو شادیلون، تولید می شود که رنگ بندی های مختلفی را به مشتریان خود ارائه می نماید. اگر شما بخواهید برای سفارش عمده انواع پتو مسافرتی اقدام نمایید، این امر را با یک تماس هم می توانید به انجام رسانید.

شرکت پتو شادیلون

تولیدات پتو مسافرتی توسط شرکت پتو شادیلون در مشهد، با بهره مندی از خطوط تولید پیشرفته پتو و همچنین استفاده از نخ و الیاف خوب و درجه یک انجام می شود و این پتوها، از مهم ترین ویژگی هایی که دارند، مربوط به تولید تک رنگ آن ها می باشد.

پتو مسافرتی رنگی

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

پتو مسافرتی رنگی

تولید پتو مسافرتی رنگی هم یکی از خلاقیت هایی است که سمت برخی تولید کنندگان پتو ارائه شده و به نوبه خود می تواند جذابیت های خاصی به همراه داشته باشد.

پتو مسافرتی، بسته به این که تک نفره است یا دونفره، اندازه های متفاوتی خواهد داشت که از جمله می توان به سایز تک نفره 150*220 سانتیمتری اشاره نمود.

پتو مسافرتی طوسی

پتو مسافرتی طوسی

رنگ طوسی از جمله رنگ های پرطرفدار می باشد که در خرید عمده پتو مسافرتی مورد انتخاب قرار می گیرد و دلیل این فروش بالا، به عواملی همچون کیفیت خوب هم بستگی خواهد داشت.

تولیدات شرکت پتو شادیلون، از نمونه های خوب و مرغوب در بازار می باشد که اگر شما هم قصد خرید عمده پتو مسافرتی را داشته باشید می توانید این برند را انتخاب نمایید.

پتو مسافرتی طوسی رنگ

خرید پتو مسافرتی شادیلون

برای خرید پتو مسافرتی به صورت عمده، پیشنهادات زیادی می تواند در اختیار شما قرار گیرد که یکی از آن ها، مربوط به پتو مسافرتی تیسا خواهد بود.

این نوع پتوهای ایرانی که تولید آن با ظرفیت خوبی در مشهد انجام می شود، محصول مناسبی هستند که می توانند سودآوری خوبی هم به همراه داشته باشند.

پتو مسافرتی تیسا

قیمت پتو مسافرتی تیسا مرغوب

برای خرید عمده پتو مسافرتی تیسا که کیفیت مرغوب و تضمین شده ای هم داشته باشد، پتو شادیلون می تواند انتخاب خوبی باشد.

هم اکنون نیز عرضه مستقیم انواع پتو مسافرتی شرکت شادیلون در این سایت انجام شده و می توانید سفارشات خود را با ما در میان گذارید.

به بالای صفحه بردن