نمایندگی فروش پتو شادیلون جهت خرید حضوری

نمایندگی فروش پتو شادیلون جهت خرید حضوری

نمایندگی فروش پتو شادیلون با ایجاد امکان خرید حضوری و اینترنتی کوشیده تا پاسخی مناسب به خریداران و همراهان این کمپانی دهد.

نمایندگی فروش پتو شادیلون

نمایندگی فروش پتو شادیلون محصولات متنوع این شرکت را با قیمت تعیین شده درب کارخانه به خریدارن عمده این محصولات عرضه می کند، قیمت پایین این محصولات باعث افزایش تقاضای این محصولات شده است.

 قیمت و عکس پتو دونفره شادیلون گلدار

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

 قیمت و عکس پتو دونفره شادیلون گلدار

تولیدی بزرگ شرکت شادیلون با بهره گیری از بروز ترین تجهیزات نساجی و استفاده از متریال مناسب و طراحان و صنعتگران باتجربه اقدام به  تولید مدل های مختلف پتو کرده است محصولات این شرکت با کیفیت و قیمتی مناسب به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شوند. از بارزترین ویژگی های مدل های مختلف پتو شادیلون می توان به عدم چروک شدگی و پرز دهی این محصول اشاره کرد همچنین این پتوها دارای رنگ ثابتی هستند و با شست وشوی مداوم  تغییر رنگ نمی دهند البته لازم است برای شستن آن ها از مایع شوینده استفاده کرد تا آسیبی به الیاف پتو وارد نشود.

انواع پتو های تولید شرکت نوبافت شادیلون مشهد

انواع پتو های تولید شرکت نوبافت شادیلون مشهد

شادیلون یک نساجی بزرگ تولید کننده ملزومات خواب در کشور است پتوهای تولیدی این شرکت شامل مدل های مختلف ساده و گل برجسته و یک نفره و دو نفره با طرح های متنوعی است که هر کدام ویژگی های خاصی دارد و مصارف گوناگونی دارد.

مدل های مختلف این کمپانی شامل:

  •  پتوی نیکا
  • پتوی چیکا
  • پتوی دیاموند
  • پتوی پایا
  • پتوی آتیس
  • پتوی آیلار

پتوی پارمیدا و…. هستند. پتو آیلار، یکی از پتوهای گل برجسته تولیدی شادیلون  است که این محصول در ابعاد دونفره فروش بالایی داشته است. اخیرا کارخانجات زیادی برای کوتاه کردن دست واسطه گر ها معاملات تجاری خود اقدام به فروش پتو از طریق نمایندگی های فروش خود با قیمت بسیار مناسب کرده اند. نمایندگی فروش پتو شادیلون در ایران بر عهده شرکت پاندا است. برای بسته بندی این محصولات در زمان عرضه از یک ساک استفاده می کنند که موجب حفظ محصول از آسیب ها و جلوگیری از کثیف شدن محصول می شود.

مراکز نمایندگی فروش پتو شادیلون

مراکز نمایندگی فروش پتو شادیلون

شرکت پاندا نمایندگی فروش پتو شادیلون را برعهده دارد امروزه خرید عمده پتو شادیلون می تواند انتخاب خوبی برای یک تجارت پر سود باشد. سفارش پتو شادیلون از طریق سایت محصولات شرکت پاندا، به عنوان یک فرصت ویژه  برای خریداران عمده  این محصول در نظر گرفته است. مراقبت از  این پتوهای شادیلون  کار بسیار ساده ای است، دورتادور این پتو هابه‌خوبی دوردوزی شده تا در زمانی که نیاز به جا به جایی و شست‌وشو هست، الیاف از بافت اصلی جدا نشوند. قیمت این محصول ویژگی  دیگر محصولات این کمپانی است که تاثیر بسزایی در فروش  عمده آن ها داشته است.

به بالای صفحه بردن