کارخانه تولیدی تشک مسافرتی در یزد

کارخانه تولیدی تشک مسافرتی در یزد

تشک مسافرتی در یزد جایگاه ویژه ای دارد، برندهایی مانند رزخواب كه طرفداران زیادی در ایران دارد و پای خیلی از خریداران را به این استان می كشاند، کارخانه های تولید این محصول در زمان گذشته به صورت سنتی تشک را تولید می کردند اما امروزه پای تکنولوژی به این کارگاه ها باز شده و تاثیر آن در تولید مدل های جدید تشک قابل مشهود می باشد.

تشک مسافرتی در یزد

با اینترنتی شدن عرضه تشک سفری و مهمان بازار فروش گسترده ای ایجاد شده است و هركسی نیاز خود را ازاین بازار براورده می كند. افرادی كه به دنبال خرید عمده برای سود اوری هستند نیز این بازار را انتخاب میكنند تا با حذف واسطه نیاز خود را با كمترین قیمت تامین كنند.

سفارش و خرید تشک مسافرتی در یزد

آنچه در این مقاله خواهیم خواند:

سفارش و خرید تشک مسافرتی در یزد

استان یزد هم خود تولید كننده تشک مسافرتی است و هم اینكه نمایندگی استانهای دیگر در یزد فعالیت و به عرضه تشک مسافرتی مشغول اند. افرادی كه خواهان خرید تشک مسافرتی از یزد هستند با مراجعه به سایت كالای خواب پاندا ثبت سفارش كنند و هم از مشاوره خرید بهرمند شوند.

صادرات تشک مسافرتی ایرانی به کشورهای همسایه

صادرات تشک مسافرتی ایرانی به کشورهای همسایه

كشور های همسایه بازار خوبی برای صادرات تشک مسافرتی هستند و بیشترین صادرات به كشور های همسایه از جمله عراق، افغانستان، تركمنستان، اذربایجان و…است. مرغوب بودن تشک مسافرتی ایرانی و قیمت ارزان آن برای کشورهای همسایه سبب افزایش صادرات آن به کشورهای همسایه شده است.

لیست قیمت انواع تشک مهمان آکاردئونی

لیست قیمت انواع تشک مهمان آکاردئونی

تشک مهمان اكاردئونی یكی از تشک های مرغوب بازار است كه طول عمر بالایی دارد. تشک مهمان اكاردئونی با دارا بودن یك لایه اكاردئون و الیاف یكی از تشک های باكیفیت و سبک بازار است. تشک مهمان اکاردئونی در طرح های مختلفی تولید می شود ولی با توجه به سایز و برند آن ممکن است تفاوت قیمت اندکی داشته باشد.

به بالای صفحه بردن